Sunday, December 27, 2015

Oeh

Kes ütles, et jõulud on rahu aeg? Ma pole aasta peale kokku ka nii palju jooksnud ja ringi sebinud. Praegu istun esimest korda uhkes üksinduses ja vaikuses ja naudin rahu. Nii hea on üksi olla ja mitte midagi teha. Homme jälle tööle ja peab kuulama iga-aastast vingu, kuidas kõik ennast 150-kiloseks õgisid. Nagu hallo, ma näen sind peaaegu igapäev ja tean, et sa olid enne täpselt sama paks. Ma ei viitsi isegi huvi pärast kaalule astuda, kuna söön nagunii kogu aeg palju ja ei arva, et mu suur perse kolme päevaga oluliselt suuremaks läks. Kui jõulud kestaks kuu aega, siis võiks juba natuke muretseda ja varakult külmkapile tabaluku osta ja võtme oma "lemmik" naabrile anda, kes sind nii väga vihkab, et isegi kui tema just tellitud lift kohale jõuab, siis sind nähes otsustab trepist minna ja loovutab lifti sulle. Reaalselt üks ainus kord kolme aasta jooksul, oli mul muusika natuke liiga kõvasti ja ta kutsus mulle politsei ja tegi avalduse. Ma olin väga üllatunud, ta oleks ju võinud varem öelda, et talle ei meeldi vali muusika. Ja ma nüüd ei teagi, kas ta vihkab mind, sest muusika oli liiga kõvasti või sellepärast, et ma teda peole ei kutsunud :(

No comments:

Post a Comment