Friday, November 20, 2015

"Millest sa aru ei saa?"

Ükspäev olin Kaupsi toidupoes järjekorras ja juhtusin pealt nägema üht arusaamatut seika, kuidas täiskasvanud inimene, meesterahvas, karjus kassapidaja peale. Miks karjuda, kui saab rahulikult rääkida? No katsu sa selgitada rahulikult, kui teenindaja asjadest aru ei saa. Teenindaja julges küsida, kas see viimane toode, mis on kassalindil teistest eemal, on samuti kliendi oma. Selle peale loomulikult vend karjuski, et millest kassapidaja aru ei saa, et ei ole ju raske aru saada. Teenindaja vabandas ja selgitas, et ta küsib, kuna see oli teistest eemal ja mõnikord kliendid ei pane neid pulkasi sinna vahele. Tüüpi selline vabandus ei rahuldanud ja et ei peaks uut lauset välja mõtlema, kordas oma eelmist lauset, et millest teenindaja ARU EI SAA???

Ma ei tea, mis sellel vennal selle arusaamise asjaga oli. Kas kodus naine ei saa aru või tööl on raske arusaamisega või elu üldse on arusaamatu. Tavaliselt ju on nii, et kui elus asjad halvasti, siis kõige mõistlikum on kolmandate isikute peal end välja elada. Ja kui ise elus asjadest aru ei saa, siis hakka teisi süüdistama, et kuidas nad millestki aru ei saa. Mul küll on nii, ma pidevalt ei saa asjadest aru, aga arvan, et teised on lollid. Ja lõpuks ma ei saanudki aru, kas see viimane toode oli selle venna oma või mitte.

No comments:

Post a Comment